구독
Badlion Premium/Badlion Plus Prijzen & Meer!
최근에 수정 - 01 12월 2016 - 11:27 오전 by GyllieGyllie
Orginele Engelstalige Post: https://www.badlion.net/forum/thread/144529Met de nieuwe generatie van Minecraft gaming zullen er een paar komende aanpassingen aan het ranking-systeem op Badlion gebeuren. Deze post zal je helpen bij het overgaan van onze huidige gebruikers in het nieuwe ranking-systeem dat binnenkort op Badlion zal zijn.
Als je geen idee hebt wat Badlion Premium is, het korte antwoord is de beste Minecraft ervaring voorstelbaar. Je kan meer lezen over Badlion Premium in onze vorige aankondigingen hieronder:
https://www.badlion.net/forum/thread/143510 (Nederlandse versie: https://www.badlion.net/forum/thread/144647)
https://www.badlion.net/forum/thread/144254 (Nederlandse versie: https://www.badlion.net/forum/thread/144648)
https://premium.badlion.net/
Bestaande levenslange Rangen
Ik wil met iedereen meedelen dat als je iets hebt gekocht op Badlion, dat je er niets van gaat verliezen! Integendeel gaan sommigen van jullie een heel deel gratis dingen krijgen binnenkort! Archy en ik hebben zwaar besproken dat we weigeren om dingen weg te nemen van mensen die levenslange rangen hebben op Badlion gedurende de overname gesprekken met ESL. Wat jullie hebben gekocht is uw recht en niemand heeft het recht om dat weg te nemen van jou. Ik ben blij om te zeggen dat elke persoon die een levenslang rang heeft al hun levenslange rang kenmerken (minus de naam / tag) zal behouden.
Badlion Plus
Wat is Badlion Plus? Badlion Plus zal de nieuwe “Donator” rank zijn hier op Badlion. Het zal een mix zijn van de “Donator” en “Donator+” rangen. We hebben het gevoel dat deze simpele rank zal smaken voor zij die niet geïnteresseerd zijn in het spelen van Badlion Premium. De tabel hieronder toont what Badlion Plus zal hebben alsook de prijs.
Alle Donator/Donator+/Lion levenslange rangen zullen worden omgezet naar deze nieuwe Badlion Plus rank.
LET OP: Alle Donator/Donator+/Lion levenslange rangen zullen hun respectievelijke rechten behouden zoals toeschouwen, whitelisten, of wat dan ook afhankelijk van welke levenslange rank ze hadden ook al worden ze veranderd naar Badlion Plus. Dit is enkel voor legacy levenslange rangen (mensen die het gekocht hebben voor deze post).
Stoppen van verkoop levenslange rangen
Met de toevoeging van Badlion Plus en Badlion Premium, en het verwijderen van Donator/Donator+/Lion van Badlion zullen we ook levenslange rangen verwijderen. Hoewel we het zeer op prijs stellen welke inzet en loyaliteit onze levenslange rangen hadden, heeft deze historisch gebleken onhoudbaar voor ons te zijn vanuit een financieel oogpunt aangezien we voortdurend kijken om te investeren in het verbeteren van de Badlion gebruikerservaring door middel van nieuwe spelmodussen, nieuwe server locaties, en het ontwikkelen van een meer robuuste anti-cheat. Maak je geen zorgen, iedereen die een levensduur rang heeft zal deze houden, maar we zullen ze niet langer verkopen hier bij Badlion.
Als je meerdere enkele aankopen hebt gedaan op Badlion voor Donator/Donator+/Lion en je hebt voldoende betaald aan al deze enkele aankopen om tot de prijs van een levenslange rank ($30/50/75 respectievelijk) te komen dan kan je een aanvraag doen voor je gratis levenslange rank upgrade gedurende volgende week in: https://www.badlion.net/forum/category/37 Alle aankopen moeten zijn van voor deze aankondiging.
Gratis Badlion Premium voor Levenslange rangen
Elke levenslange Donator/Donator+/Lion speler komt in aanmerking voor wat gratis maandjes op Badlion Premium! Ik herhaal, elke persoon die een levenslange Donator/Donator+/Lion rank heeft aangekocht hier op Badlion komt in aanmerking voor gratis Badlion Premium tijd! Hieronder is meer info hoeveel tijd je gratis krijgt gebaseerd op je levenslange rank:
Donator: 2 Maand ($19.90 waarde)
Donator+: 6 Maand ($59.70 waarde)
Lion: 2 jaar ($238.80 waarde)
Deze gratis Badlion Premium tijd komt met geen enkele extra kost of verlies voor jou als speler! Je behoudt nog steeds je legacy levenslange rank (hernoemd naar Badlion Plus) en al je perks die je voordien had!
Speciale Rangen
Content makers die bij het Badlion ecosysteem horen zijn super belangrijk voor het voortzetten van de groei en expansie van Badlion. Uit een Twitter enquête die we een paar maanden geleden hebben gedaan (https://twitter.com/BadlionNetwork/status/742171671059013632) kwam uit dat 66% van de mensen die mee hebben gedaan aan de enquête Badlion hadden gevonden door Youtube/Twitch. Wij willen zeker zijn dat we de content makers het goede gereedschap geven om Badlion en de Minecraft competitief PvP te laten groeien. Dit allemaal gezegd zijnde willen we de volgende perks aan onze Youtube/Twitch/Famous/Famous+ geven:
Youtube: Badlion Plus
Twitch: Badlion Plus
Famous: Badlion Premium
Famous+: Badlion Premium
Partners: Badlion Premium + Meer (Meer informatie over dit later)
Staff: Badlion Plus eerste drie maanden, daarna Badlion Premium
Ook als toevoeging, om de lancering van Badlion Premium te vieren, krijgen alle huidige Youtube/Twitch rangen 2 maanden Badlion Premium.
Je zal ook gemerkt hebben dat er een nieuwe rang is genaamd ‘’Partner’’ in deze lijst. Je zult hier meer over te weten komen later in een aparte aankondiging :)
Doorslag van Badlion Plus vs Badlion Premium
Hieronder is een doorslag van de twee verschillen van Badlion Plus en Badlion Premium samen met de prijzen van elk (eindelijk, de prijzen! Dat is alles waarvoor ik naar hier ben gekomen, waarom martel je me nou MasterGberry!)
Je hebt misschien gemerkt dat er onderaan een paar rode prijzen zijn en goude prijzen. De rode prijzen zijn de normale tarieven voor het Badlion Premium abonnement dienst, en we doen ook een speciale lanceer promotie tot het einde van het jaar waar we 20% van de Badlion Premium prijzen verminderen! Je kunt wel tot 40% besparen voor Badlion Premium als je het 1-jaar pakket koopt (wel $119.40 waard).
Houd er rekening mee dat de prijs van deze abonnementen verandert in de normale tarieven na de eerste betaling. Voorbeeld: Als u de 1ste maand een abonnement gaat kopen voor $7.95 gaat het de volgende maand weer terug naar het normale tarief van $9.95. Als u het 3 maanden abonnement gaat kopen van $21.55 zal de volgende vernieuwing (3 maanden later) $26.95 zijn. Hetzelfde geldt voor 1 jaar van $71.95 -> $89.95. Dus iemand die goed is in wiskunde zal beseffen als ze op Badlion Premium willen spelen voor het komende jaar dat het abonnement voor 1 jaar het voordeligste zal zijn van allemaal en hun wel wat geld kan uitsparen op lange termijn.
Speciale Aanbieding: Rekruteer Programma!
Je kunt geld verdienen hier op Badlion door je vrienden te rekruteren om op Badlion Premium te spelen met jou! Elk Badlion Premium gebruiker komt in aanmerking voor dit speciale programma. Voor elk persoon dat je verwijst naar Badlion Premium zullen we $5 toevoegen aan jouw Badlion Portemonnee. Op $50 of meer kun je uitbetalen vanuit je Badlion Portemonnee naar je eigen bankrekening. Je kunt ook zelf kiezen om het verzamelde geld op je Badlion Portemonnee te gebruiken voor je Badlion Premium lidmaatschap te betalen of andere dingen te kopen op de Badlion Winkel. Er is geen maximum aan verwijzingen waarmee je geld kan verdienen, maar je moet Badlion Premium lid zijn om voor dit programma te kunnen kwalificeren. We zullen ook meer informatie hierover hebben op een later datum.
Nieuwe perken op Badlion Open
Zoals je kan zien in onze vorige post (https://www.badlion.net/forum/thread/143510) over de nieuwe anti-cheat (BAC) die naar Badlion gaat komen, krijgen we een meer cheat vrije omgeving. We zullen gebruikers toestaan om BAC te gebruiken op een aantal van de Badlion Open spelmodussen en mogelijkheden. Hier beneden is een samenvatting over hoe Badlion Open BAC gaat gebruiken.
Leagues en speciale toernooien komende begin 2017 voor Badlion Premium Abonnees
Conclusie
Dit is al een lange post met erg veel informatie om te verwerken. Dat gezegd zijnde zijn we al super opgewonden om al dit goede nieuws en de opkomende functies van Badlion Premium met jou, onze gemeenschap, te delen. Hieronder is een korte samenvatting over wat er besproken is in deze post voor het geval je iets vergat, alsook een FAQ om te helpen met vaak gestelde vragen dat wij denken die jullie zullen hebben (zullen meer toevoegen als we ze krijgen).
1. Levenslange rangen zijn niet langer verkrijgbaar.
2.Als je een levenslange rang hebt voordat deze post geplaatst is heb je recht op een tijdelijke Badlion Premium.
3. Elke Badlion Premium Abonnee kan geld verdienen via het Rekruteer Programma met $5 voor elke verwijzing gedaan.
4. Badlion Premium zal een special launch sale hebben waar je wel tot 40% kan besparen van de normale prijs van Badlion Premium, lees hierboven voor meer informatie.
5. Heel veel geweldige functies en geld om te winnen in het Badlion Premium programma!
~Adam
Vertaald door @h0rsemilk, @wapaam, @Koviho en @Jyronova
최근에 수정 - 26 11월 2016 - 07:20 오전 by GyllieGyllie
FAQ - Veel gestelde vragenWat is een abonnement?
Een abonnement is een automatisch betalingssysteem dat automatische betaling doet via je krediet kaart of andere betaalmiddelen op een regelmatige basis (maandelijks, 3 maandelijks, jaarlijks). Voorbeelden van deze diensten zijn Netflix en Spotify. Ze maken het proces voor het gebruiken van wat je houd gemakkelijker zonder dat je moet onthouden dat je de rekening maandelijks moet betalen. Abonnementen kunnen op elk moment in de tijd gestopt worden en je zal de diensten kunnen blijven gebruiken tot het einde van de periode van je laatste betaling.
Kan ik mijn abonnement stopzetten?
Natuurlijk kan dit, op eender welk moment je het wilt. Je zult ook de resterende, reeds betaalde, tijd kunnen blijven gebruiken.
Hoe lang kom ik in aanmerking voor de levenslange rang upgrade?
1 week na deze aankondiging zullen we aanvragen accepteren voor levenslange rangen. Als je het nodige bedrag hebt betaald ($30 voor Donator, $50 voor Donator+, $75 voor Lion) in het verleden aan 1 maandelijkse rangen gelieve dan hier een post te maken en we zullen je jouw gratis levenslange legacy rank geven. Bijhorend kan je ook ik aanmerking komen vor de gratis Badlion Premium tijd gebaseerd op het legacy rangen systeem hierboven.
Waar kan ik Badlion Premium bestellen?
Badlion Premium zal vanaf 7 december verkocht worden. Badlion Premium aanschaffen zal je beta toegang geven en gratis tijd tot aan de volledige lancering. Je werkelijke abonnement zal beginnen de dag van de volledige lancering van Badlion Premium.
Ik wil het aankopen aan de voordelige lanceringsprijs ook al krijg ik gratis Badlion Premium tijd voor mijn levenslange rang. Kan ik dit?
Ja. Voor de mensen die gratis Badlion Premium tijd krijgen, je kan extra tijd kopen gedurende de lanceringspromoties. We zullen de aangekochte tijd gewoon bijvoegen aan de reeds gekregen gratis tijd.
Voorbeeld: Je bent een Donator+ en koopt Badlion Premium voor 1 jaar aan $71,95 voor het eerste jaar. Je zal 6 maanden gratis krijgen en dan 1 jaar voor je aankoop, wat het totaal op 18 maanden zal brengen voor je Badlion Premium abonnement.
Ik wil geen abonnement nemen, ik houd niet van automatische betalingen. Is er een manier dat ik het nog steeds kan aankopen?
Ja. Er is een extra kost van 10% voor iedereen de enkele betalingen willen doen in plaats van een abonnement. We zullen afzien van deze 10% extra kost voor het 1 jaar pakket van de Lanceringspromotie als een speciale promotie.
Ik heb een hoop $25/50 geschenkkaarten van Visa of American Express en ik wil het 1 jaar pakket aankopen om geld te sparen! Hoe doe ik dit?
Geen paniek, ik was zelf ook een kind (moeilijk te geloven, niet?). Ik weet hoe hatelijk het is om niet in staat te zijn dingen online te kopen omdat je geen werkelijke krediet kaart of grotere geschenkkaart hebt om dit te doen (mijn ma haat [en haat nog steeds] het internet, ze liet me niets aankopen online).
Dit gezegd zijnde, we zullen extra tijd spenderen aan het maken van een speciale Badlion Portemonnee waar mensen geld kunnen opladen (of geschenkkaarten) op hun portemonnee om te sparen voor een grotere aankoop. Dus als je verschillende Visa geschenkkaarten hebt kan je ze toevoegen aan je Badlion Portemonnee en sparen voor een groter pakket zoals het 1 jaar pakket.
Onthoud dat gedurende de lanceringspromoties we geen rekening houden met de 10% extra kost voor enkele betalingen op het 1 jaar Badlion Premium pakket.
게시 날짜 10 12월 2016 - 03:09 오후
Ik moet toch echt eerlijk bekennen, dat ik oprecht 'hyped' ben. Hele interessante updates.GyllieGyllie wrote
1 week na deze aankondiging zullen we aanvragen accepteren voor levenslange rangen. Als je het nodige bedrag hebt betaald ($30 voor Donator, $50 voor Donator+, $75 voor Lion) in het verleden aan 1 maandelijkse rangen gelieve dan hier een post te maken en we zullen je jouw gratis levenslange legacy rank geven. Bijhorend kan je ook ik aanmerking komen vor de gratis Badlion Premium tijd gebaseerd op het legacy rangen systeem hierboven.
Waar kan ik Badlion Premium bestellen?
Badlion Premium zal vanaf 7 december verkocht worden. Badlion Premium aanschaffen zal je beta toegang geven en gratis tijd tot aan de volledige lancering. Je werkelijke abonnement zal beginnen de dag van de volledige lancering van Badlion Premium.
Toch heb ik ook nog een vraag: Als ik een rank zou kopen op Badlion en ik houd dit aan voor een aantal maanden. Kan ik dan ook nog een post maken voor de levenslange 'legacy' rank?
Top updates. Je hebt het ook goed vertaald! ;)
Wapaaam wrote
DUIMPIE!
Duimpie!
게시 날짜 10 12월 2016 - 05:08 오후
@DutchBartje De lifetime ranks zijn niet meer te verkrijgen en de omzetting telt enkel voor een rank die je had voordat de originele engelse post was gemaakt. Als je dus nu nog een rank zou kopen wordt deze bij de lancering van het nieuwe systeem omgezet naar Badlion Plus, de public rank voor donators. De winkel voor het kopen van Badlion Premium zal binnen dit en enkele dagen beginnen. Houd zeker de forums in het oog hiervoor.