Store
Subscribe
Badlion Premium: Een Nieuw Begin
Introductie

Dus, een van de vaakst gestelde vragen die we tot nu toe hebben gezien bij het bekend maken van Badlion Premium heeft met bans te maken. Ik ga uitleggen wat we gaan doen met eerdere bans en straffen en waarom we dat doen.

Waarom het Appeal Systeem bestaat

Waarom staan we het toe dat mensen bans kunnen appealen? Waarom geven we mensen niet een IP-ban na één ban?

Wij geloven in het tweede kans principe hier bij Badlion. Een aantal van jullie is slim en maakt goed gebruik van onze vrijgevigheid en kiezen ervoor om op deze server te komen en niet opnieuw te cheaten. Anderen zijn dom en gaan door met cheaten en hun accounts worden buitengesloten en ze krijgen een IP-ban. De werkelijkheid is dat alles wat wij proberen te doen, hier bij Badlion, is om ervoor te zorgen dat er een eerlijk competitief platform is voor mensen om op te spelen en ervan te genieten. Sommige mensen komen op Badlion met een kwaardaardig doel, dat doel is om de ervaring van de gameplay voor andere mensen te ruïneren. Andere mensen zeggen dom genoeg: "hij is aan het cheaten, dan moet ik ook cheaten", dat spreekt het oude gezegde:"Kwaad kan niet met kwaad verholpen worden" tegen. We geloven nog steeds in die tweede kans en we proberen iedereen eerlijk te laten spelen. Voor diegenen die er voor kiezen om niet eerlijk te spelen is er GCheat en dat is waarom er meer dan 15.000 spelers zijn die een IP-ban hebben in ons systeem.

Een Verenigde Gemeenschap

De enige manier waarop Badlion Premium en Minecraft succes blijven hebben is als de gemeenschap samen verenigt en probeert het een betere plek te maken. Er is een grote afname in activiteit geweest op Minecraft in de laatste 6 maanden (waar ik zeker van ben dat Mojang zicht bewust van is) en de grootste oorzaak is cheaters. Er cheaten meer mensen in Minecraft dan in elke andere periode eerder dan nu. Het is het spel aan het slopen. Dit is een van de fundamenten en een van de bedoelingen van Badlion Premium, om de game eerlijk te maken en proberen de game te laten groeien in plaats van de game te slopen. Het feit dat er een prijskaartje hangt aan Badlion Premium (een goedkope nog wel) helpt ook om het aantal mensen dat überhaupt probeert te cheaten te verminderen, omdat de gebruikers niet hun toegang willen verliezen tot Badlion Premium.

De enige manier dat dit spel en een eerlijke competitieve esport tot stand kunnen komen is als de gemeenschap samenwerkt om een betere en meer competitieve omgeving te creëren. Badlion Premium staat klaar om dat realiteit te maken.

Een Schone Lei

Er zijn meer dan 700.000 spelers gebant op Badlion en meer dan 15.000 IP-bans. Dit is een belachelijk hoog aantal accounts dat gebant is. Door gekraakte extra accounts en dynamische IP's is het heel moeilijk om bans uit te oefenen op mensen die vastberaden zijn om op Badlion te komen en andere spelers hun ervaring te verpesten. Dit is waar Badlion Premium naar voren komt, deze chronische cheaters zullen zich snel verwijderd zien van het platform, en ze zullen absoluut niet de kans hebben om nog terug te komen. Het Badlion Premium ban systeem is iets totaal nieuws hier bij Badlion, en het zal niets minder dan effectief zijn.

Dit is mijn duidelijke waarschuwing naar de gemeenschap hier en nu: CHEAT NIET OP BADLION PREMIUM ALS JE HET OOIT WIL GEBRUIKEN.

Na dit alles, hebben we besloten om iedere persoon, voor het nieuwe product van Badlion, een schone lei te geven op Badlion. Dit betekent dat we geen enkele ban, IP-ban, mute, alles dat gebeurt is op Badlion Open (bestaand: na.badlion.net, eu.badlion.net, sa.badlion.net, au.badlion.net) zullen voortzetten op het nieuwe Badlion Premium product. Het ban/mute systeem van Badlion Premium zal 100% gescheiden zijn van Badlion Open (andere website en een andere geschiedenis van alle straffen).

Ik zeg dit ook met de nadruk op: maak goed gebruik van onze vrijgevigheid. Als je gebant wordt op Badlion Premium, kun je er voor altijd doei tegen zeggen. We zullen er niet zo snel tweede kansen voor geven, en alle bans zullen op zijn minst 1 jaar lang zijn. Als je gededecteerd wordt door onze client-side anti cheat zal je forum account verbannen worden. Verbannen betekend dat al je statistieken verwijderd worden, en je verboden word om aan te melden op onze diensten (Open, Premium, AC Client, Badlion PvP Mod, Teamspeak, Forums, Discord, enz).

De Conclusie

We willen de dat de gehele gemeenschap ons steunt met het nieuwe Badlion Premium product. Hoe meer mensen meedoen met ons en ons helpen met het product, hoe beter het zal slagen. Wij bij Badlion hebben altijd stevig beloofd (en we doen dat nog steeds) in het luisteren naar onze spelers. Niemand weet beter wat zij weten dan hunzelf. We zullen doorgaan met het samenwerken met de gemeenschap op Badlion Premium naarmate de tijd vordert (en ook op Badlion Open). Ik herinner mensen eraan dat dit een lopend project is en we zullen doorgaan met het toevoegen van nieuwe dingen en verbeteringen aan Badlion Premium in 2017 en de tijd erna. Blijf actief op de website/forums om de grootste impact te hebben en om precies te weten wat er aan de gang is.

Als een kleine en aparte opmerking: @SmellyPenguin zal de Ontwikkelaarslogs overnemen en zal beginnen met die opnieuw wekelijks te posten. Ik heb het te druk gekregen en ik heb dingen gedaan die ver gelegen zijn van het ontwikkelen en het onderhouden daarvan. Smelly zal het veel beter doen met het onderhouden van de Ontwikkelaarslogs dan ik kan (hij zal er binnenkort een plaatsen over de vorige maand).

Bedankt iedereen en ik kijk er naar uit om samen een betere Minecraft gemeenschap te bouwen op Badlion Premium.

~Adam

Vertaald door @Koviho
 4
PM Link
Te letterlijk vertaald
Edit: maar is niet erg, hoor ;)
Goed gedaan 👍
Edit2Oh ja het is 'Als je gededecteerd wordt' sorry hahah
Nu stop ik :D
 0
PM Link