Store
Subscribe
Meetup Bugeado
Hola, Eh estado jugando meetups estos dias y sucede algo raro. Cada vez que entro a UHC Meetup 2.0 Me lagea Tengo que esperar 2 minutos encerrado en bloques hasta que dje de ir lag, Esto solo sucede en UHC Meetup Ya que en ArenaPvP Survival Games y en los demas juegos No sucede esto, Hace al rededor de 2 Meses funcionaba perfectamente y de un dia para el otro me empeze a lagear en meetup Osea es como si me tiraran la conexion por 2 minutos cada vez que entro a UHC Meetup, Y me gustaria saber por que es este error, Gracias por leer.
 0
PM Link
Translation:

Hello, I was playing Meetups these days, and something weird happened. Everytime I enter to UHC Meetup 2.0 it lags and I have to wait 2 minutes closed off in blocks until the lag goes off later on. This only happens in UHC Meetup, and it doesn't happen in ArenaPvP or Survival Games. In the other games this doesn't happen. Around 2 months ago nothing was wrong, and from one day to the other something is wrong. I swear, it's like someone jamms my connection for 2 minutes everytime I enter UHC Meetup. I would like to know what is this error, thanks for reading.
 1
PM Link
Thanks <3 Plis
 0
PM Link
@xSnowGod
 0
PM Link
@seniormods
 0
PM Link
Don't tag senior mods please…