Sign up
Store
Players Online: 60.3k Support Forums Client
Subscribe
AMA Radioactivebeans
OMG AMA! <3

Its been a while since I have done one of these folks. Will try to answer every question in a short period of time.
 0
PM Link
Favorite spice?
 0
PM Link

Limeintine wrote

Favorite spice?

Cheese
 0
PM Link

Favorite Food?
Favorite Drink?
Idol Player?
Best Badlion Season[Ex:S11,12]?

 0
PM Link
fav tv show
fav sport
opinion maybe?
 0
PM Link
1. Opinion on Erdogan
2. Dream job?
3. Favourite music artist
4. How come your english is that good since you're turkish
5. Favourite porn category
 0
PM Link

TR1EU2NA3AU4SA5 wrote


Favorite Food?
Favorite Drink?
Idol Player?
Best Badlion Season[Ex:S11,12]?



Homemade hamburgers and swedish meatballs
Water
Don't really have one currently, always liked hivlik and marcel
I have enjoyed every season almost equally. Even tho badlion was in a better state in terms of playercount back in s12 I don't think it was a very good season. I guess s14
 0
PM Link

HardHurt wrote

fav tv show
fav sport
opinion maybe?

Stranger things was pretty good gonna start black mirror but all time probably two and half men or big bang theory

Table tennis
I dont think I have talked to you but you seem like a nice guy one of the only turks who play global
 0
PM Link

Kikzo wrote

1. Opinion on Erdogan
2. Dream job?
3. Favourite music artist
4. How come your english is that good since you're turkish
5. Favourite porn category


Probably the worst thing that has ever happened to the country

I actually don't know I have a few choices in my head but specializing in any job is really interesting to me. For exemple although I would never become a dentist I would really like to observe an learn from a good dentist.

Duman is nice

I have been in good schools but most importantly the internet helps you practice a ton.

Definetly not milf. Straight, normal 1v1 maybe 2v1 clutch

 0
PM Link
Opinion?

Can you carry me in 2v2's please <3 xD?
 0
PM Link
How can you be so bad at minecraft????? Like wtf men not even master global ……….
What's your favorite ladder?
What do you think about sharks?
What is your favorite song?
Who is your minecraft inspiration?
Why is your skin scary?
 0
PM Link

Radioactivebeans wrote

HardHurt wrote...


Stranger things was pretty good gonna start black mirror but all time probably two and half men or big bang theory

Table tennis
I dont think I have talked to you but you seem like a nice guy one of the only turks who play global

U gotta try black mirror it's lit but Big Bang theory sucks imo
 0
PM Link
Opinion?
 0
PM Link
Why are you doing an AMA?

Why is Koaloo so bad at CraftMine?

Name in your opinion the top 50 Badlion Arena players.

Finally,

Turk Olan?
 0
PM Link
Favorite genre of music

Kitten or Puppy

Minecraft or Memes

How did you get this name

Opinion
 0
PM Link
Dank memes or Offensive memes?

Doritos or Cheetos?

Damla Water or Erikli Water?

Would you rather being best at some games or being decent at most of the games?

Opinion i guess?(classy)



 0
PM Link
Opinion
 0
PM Link

omgplsno wrote

Opinion?

Can you carry me in 2v2's please <3 xD?

I dont know you sorry and sure
 0
PM Link

twerkingmom wrote

How can you be so bad at minecraft????? Like wtf men not even master global ……….
What's your favorite ladder?
What do you think about sharks?
What is your favorite song?
Who is your minecraft inspiration?
Why is your skin scary?


Uhc
Sharks are nice
I dont have a favorite song
Joyful
It s not scary tho :(
 0
PM Link

APEMODE wrote

Opinion?

Boi we played brawl together when zoo was a thing and it was pretty fun you seem like a chill guy
 0
PM Link