Subscribe
Pro match
Posted on 28 March 2018 - 04:26 PM
Les gens ont besoin de pouvoir désactiver le fait d'être vu en match
je m'explique cela peut favoriser le sniping de voir des hauts élos dans certains kit
Cela ne risque pas d'arriver pour construire avec ses 100 matchs pro par minute mais les joueurs archers et nodebuff
People need to be able to deactivate the fact of being seen in match I give some explanation it can favor the sniping to see élos tops in certain kit It does not risk to arrive to build with its 100 matches pro per minute but the players archers and nodebuff
Las personas deberían poder deshabilitar ser vistas en una partida profesional
Explico que esto puede promover el francotirador para ver los máximos en algún kit
Esto no es probable que suceda para la versión de build uhc con sus 100 juegos pro por minuto, pero los jugadores arqueros y Nodebuff
Google traduction
Posted on 29 March 2018 - 04:01 PM
This made/makes me get sniped a lot but it doesnt bother me too much.+1 anyways some people could use this.
Posted on 30 March 2018 - 08:23 AM
Oui je suis d'accord avec toi et j'aimerais même ajouter qu'il serait mieux si les "High Skilllrf matches" commençaient à 1900 au lieu de 1700Last edited on 30 March 2018 - 01:14 PM by zidnauj
Hotali wrote
Explico que esto puede promover el francotirador para ver los máximos en algún kit
Google traduction
Google traduction
im dead
+1
Posted on 05 April 2018 - 01:27 PM
+1 i was fucking 2294 and some kid snipped me and now im 2233 its so retarded im getting snipped alot