Subscribe
Como entro al servidor ( How do I login to the server?)
Posted on 21 May 2020 - 07:45 PM
Buenas , hace mucho tiempo no entraba al servidor y hoy quise hacerlo, pero resulta que no encuentro la ip por ningun lado, las pocas que encontre dicen que el server esta cerrado. Para aclarar tengo el client.Good, a long time ago I did not enter the server and today I wanted to do it, but it turns out that I can not find the IP anywhere, the few I found say that the server is closed. To clarify I have the client
Posted on 21 May 2020 - 08:59 PM
The badlion Server? It's closed. Right now, Badlion is just client.El servidor de Badlion? Esta cerrado. Ahora, Badlion solamente es un client.
Posted on 22 May 2020 - 03:56 PM
Hooo, realmente no lo sabia! Un pena!Gracias!