Store
Subscribe
Como entro al servidor ( How do I login to the server?)
Buenas , hace mucho tiempo no entraba al servidor y hoy quise hacerlo, pero resulta que no encuentro la ip por ningun lado, las pocas que encontre dicen que el server esta cerrado. Para aclarar tengo el client.

Good, a long time ago I did not enter the server and today I wanted to do it, but it turns out that I can not find the IP anywhere, the few I found say that the server is closed. To clarify I have the client
 0
PM Link
The badlion Server? It's closed. Right now, Badlion is just client.

El servidor de Badlion? Esta cerrado. Ahora, Badlion solamente es un client.

 0
PM Link
Hooo, realmente no lo sabia! Un pena!

Gracias!
 0
PM Link